Kako enantidromija funkcionira u nedavnim medijskim vjestima

Kako enantidromija funkcionira u nedavnim medijskim vjestima



Enantodromija koja govori o Sjeni ili suprotnosti nekog stava i sastavni dio je života koji nam može pomoći u osvještavanju sebe sama. Evo nekoliko primjera. Uhvaćena medicinska sestra koja slavi svoj odlazak. Sjena jest da egzodus ljudi koji odlaze zbog konstantnog ponižavanja i gdje medicinska sestra ima naknadu 5 kuna za prekovremeni rad. Sjena se ovdje pokazuje kroz važniji problem egzodus i nestajanje jedne zajednice koja zbog narcisoidnih ljudi koji biraju narcise gube liječnike i obrazovne, stup društva. S druge strane, otišla je osoba s iskustvom koja je pomogla tisućama ljudi. Kad si bespomoćan u krevetu tko je bio prvi u tom najgorem stanju u kojem je čovjek, je li to bio neki političar ili žensko biće koja kod tog kreveta postaje personifikacija majke.
No, narcisoidna kultura uvijek ima giljotinu, treba je razapeti zbog toga jer se radovala, ali to govori ova Sjena, to je ono što mediji ne mogu vidjeti jer imamo kolektivno zamračenje. Jesu li mediji napisali prevarili su medicinske sestre za desetke tisuća kuna, pokrali su ih. To je kultura iživljavanja na slabima, kada ne možeš usmjeriti svoju nesposobnost na sebe nego treba postojati uvijek neka slaba skupina, koja sada nisu više Romi ili Židovi, to je sada medicinska sestra ili kolektivna Sjena.
Naravno, novinari će reći,  mogla je nekog zaraziti. Iako se mogla zaraziti od svojih ukučana, u tramvaju ili negdje drugdje, Sjena pokazuje kako se ljudi hvataju za formu, a sadržaj ih ne zanima pa se Sjena uvijek pokazuje kao neugodni sadržaj lažnih uvjerenja “kulturno-obrazovnih” ljudi. Gubitak ljudskih prava ljude ne zanima nego kao nacisti love one koji ne nose maske i one koji su na tulumu kao lovci na Židove.  Zato Sjena progovara, ona pokazuje dijabolično društvo, ono trulo u čovjeku.
Drugi primjer je prijava silovanih žena koje od strane profesora ili pak osoba koje obnašaju službene dužnosti. Narcis ideološki stvara vjeru u sustav koji se ponaša tako da se on formalno brine o ljudima, a, s druge strane, sustav je takav da on sve rješava tako da novinari reagiraju a onda slijede hapšenja, ali to je falusno rješavanje problema. Pošto većina ljudi vjeruje u takvo rješavanje problema onda je i reakcija obično takva da se traže hapšenja, ali nitko ne vidi što enantidromija govori koji je uzrok ovog problema? Često u svojim tekstovima govorim o posljedicama nerješavanja pitanje problema u odnosima, te o važnosti  uvođenja meditacije u školama koja nasilje smanjuje na nultu razinu što je znanstveno ispitano, ali, kao što sam mnogo puta pisao, ljudi ne vide da nerješavanje problema donosi nasilje u kolektivu. Kroz problem silovanja Sjena govori o starom problemu u kojem je nasilje neverbalna komunikacija ili poziv društvu na uzbunu, ali društvo problem rješava tako da će,  uhapsiti troje silovatelja, dok, istodobnotrideset silovatelja i dalje žive pod zaštitom države jer u samom nastanku države je tortura i nasilje, kako da ona iskorjeni samu sebe. Ako ne rješavamo problem odnosa on se pretvara u nasilje. Enantidromija govori o suprotnosti, o uzbuni koja pokazuje da stalno i neprekidno zapinjemo na pitanjima odnosa i da je to pitanje prisutno u svim kulturama. Anima i Animus na koje upućuje enantidromija pokazuje kako potiskivanje ovog principa u nama koristi onda negativnu komunikaciju a to je nasilje. Anima i Animus imaju svoj negativni pol koji se pretvara upravo u situacije u kojima čitamo u crnoj kronici.  Činjnica je samo jedna, živimo u kulturi koja muškarca i ženu gleda kao objekt, kao potrošnju, a onda kada se dogode ovakve anomlaije koje Sjena izvuče iz podsvjesti ljudi čudimo se kako baš ti “ugledni” građani postaju najveće anomalije. Vjerovanje u ideologiju ljudima prikazuje stvari kakve jesu, ali obično ljudi traže u jednoj osobi uzrok, preteško je shvatiti da je on samo utjelovljenje razmišljanja cijelog društva koje poprima upravo osoba koju je društvo postavilo kao uglednog člana, sveučilišnog profesora ili policajca iz ove naše priče. Iako ljudi misle da su imena bitna, ona su nebitna, enantidromija govori kako ljuid negiraju stvarnost, postojanje potisnute strane u samom čovjeku koja nije negativna, ljudi ignoriranjem stvaraju od nje zlo na opisan način koji rade ljudi, njihova naivnost i vjera je bezgranična.
Nikola Žuvela
jyotish sajvetnik i terpeut

Pročitaj  Himalajski korijen - najjače prirodno sredstvo za pomlađivanje i prevenciju HIM...



Autor: Nikola Žuvela, jyotish savjetnik i terapeut

Vir članka

O jyotishu objavljujem mnoge članke. Od 2002. godine sam instruktor yoge, te podučavam tehnike meditacije. Također, vikendom održavam slijedeće radionice: Deprogramiranje odnosa, radionice o odnosima i samopouzdanju kao i individualna i grupna savjetovanja za one koji imaju poteškoća u braku ili vezi. Završio sam doktorski studij, smjer filozofija na temu filozofije i nesvjesnog.
No Tab Selected
Oznake:
Ostavite vaš komentar
Komentar
Ime
Email