Krivo tumačenje uzroka bolesti

Krivo tumačenje uzroka bolesti



Puno godina unazad i prije pandemije pisao sam o psihičkim kolektivnim zarazama koje se pretvaraju u ekonomske krize ili pandemije koje stvara većina potiskujući kolektivni strah. Uplašena žena nam govori kako je preboljela groznu bolest i onda ju prenosi na kolektiv: “Evo vidiš, bolest se može dogoditi i tebi moraš se zaštiti.” Činjenica je da smo bića koja kratko žive na Zemlji, što smo stariji dobivamo degenerativne bolesti i polako naše tijelo kopni. Mediji su otkrili da postoje bolest i smrt.
Radi političke korektnosti koju možemo nazvati psihičkim zlostavljanjem ili fašizmom modernog doba, prepuni smo priloga gdje ljudi govore da bolest i smrt zaista postoje i da nismo korektni jer ne mislimo o bolesnima. Stvarno nismo dobro. Mediji su nam otkrili da ćemo svi oboljeti pa bi bilo dobro da svi o tome zajedno razmišljamo. Kako će danas umrijeti stotine tisuća ljudi i tako ćemo do svoje smrti razmišljati o svim umrlim ljudima, sve do svojeg kraja kada tek možemo postati DOBRI. Majčinske ucjene djeteta da ono ne vrijedi ako nije dobro, sada su primjenjene na kolektiv.
S druge strane, to je nova ili stara Jahvistička religija u kojoj je strašni Bog postao pandemija. Kaže Jung da kada izbacimo Boga, on postaje netko drugi. To je danas Covid-Bog. To se zove kolektivna zaraza ili Sjena svih onih koji žive doslovno slijepljeni s drugima kako bi potvrdili svoje degenerativne stavove, gdje ne prihvaćaju bolest kao korektor iščašenih životnih stavova. Definicija psihoterapije jest da pojedinac oboli od bolesnog društva, a na terapiji učiš kako živjeti u bolesnom društvu.
Nevjerojatna je potreba ljudi mučiti druge svojim bolestima tražeći pažnju, a ovu pojavu je psihijatrija nazvala Minhauzenov sindrom. Recimo, osoba kaže: “Imam problem s glavoboljom, a ionako svi imaju problema s glavoboljom.”  To je laž, to je narcistička potreba u kojoj svoje probleme projiciram na druge, koristim ih kao objekte i svoj pogled na stvarnost poistovjećujem sa svojim zaključkom. Tako izgleda današnja narcistička slika svijeta pogotovo u doba pandemije.
Danas su mediji otkrili da postoji bolest i da smo smrtna bića i koriste se starim mitom o Svetom gralu koji će nas spasiti.  Kakva suptilna religija. Tko je ostario i u dobrom je odnosu sa sobom, taj razgovora sa smrću i s njom prijateljuje, dok je hedonistička kultura ustrojena tako da potrošačkim mentalitetom opija svoje žrtve. Tako ljudi stvaraju ovo čudovište, a kako kaže Nietzsche, ljudi postaju sami čudovište gledajući u njega.
Kako da vjernik uz hedonističku ideologiju napusti svoj Sveti gral i ljude na funkciji?
Ova Nietzscheova čudovišta  omogućuju čovjeku da živi potrošački život za koji će narkomanski prodati i svoju djecu i njihovu budućnost.
Opasniji je kolektivni strah ljudi nego bolest jer gdje je polaritet, tu je i sukob, a onda i bolest. U ludnici su najopasniji pacijenti koji boluju od straha.
Dakle,  ako ljudi odbace proces individuacije onda za posljedicu imamo kolektivni strah koji se s vremena na vrijeme pretvara u kolektivnu bolest ili rat. Da bismo ratovali moramo imati dvije strane ili polarizaciju. Na jednoj strani su ljudi koji su ateisti i oni su strašno uzbuđeni, svim silama se trude da dokažu vjernicima u Boga koji sasvim suprotno govore da pandemija ne postoji. Ateist je toliko uzbuđen, riga vatru pokreće cijeli sustav da uvjeri vjernike da postoji pandemija, ali oni govore da ne postoji. Vjernik se danas nesvjesno ponaša isto kao ateist kojem vjernik govori koliko ima dokaza da Bog postoji, a ateist gura glavu u pijesak. Vjernik mu pokazuje tisuće ljudi koji su se izlječili uz Božju pomoć ili bioterapiju, ali ateist kaže- nemoguće. Sada se događa suprotno, ateisti su kao inkvizicija u srednjem vijeku krenuli u križarski rat protiv vjernika. Dakle, enantidromija ili suprotni stav u kojem su zarobljeni jedan i drugi. Zastupanje jednog stava stvara demona na drugoj. S druge strane, ateisti Žižek,Giorgio Agamben, A. Badiou javno su kritizirali sadašnje izvanredno stanje i o njemu pisali prije trideset godina proričući današnje događaje. Današnji ljevičari nisu ljevičari već konzumenti jer ne razumiju što znači pojam slobode i ljudskih prava, odnosno ne poznaju Hegelovu filozofiju, okosnicu lijevih stavova. Jung, alkemija ili indijska filozofija za konzumente su bajke.
 Jung je na tisuću stranica upozoravao što je enantidromija i što će se dogoditi, ali isto tako je govorio da smo u paleolitskom dobu po pitanju emocija, Freud bi rekao da smo na razini djeteta od pet godina. Takvo dijete ne može povezati emocije i bolest.
Tridesetih godina prošlog stoljeća astrolozi i alkemičari su govorili o 2020.g. kada dolazi do kulminacije materijalizma i nigreda, faze u kojoj ljudi moraju naučiti da su suprotnosti dio naše psihe, nema samostalnog dobra, nema svijeta bez polariteta. Zato su odnosi na tako niskoj grani tj., nema ih jer ova suprotnost je sastavni dio odnosa. Kolektivna bolest i rat najniža su razina postojanja i osvještavanja problema na najbolniji način.
Zašto? Duboko spavamo u arhetipu žrtve koji dobiva pažnju jedino kada ga mučiš, to je mazohizam čovječanstva koje uživa u boli. Prihvatimo bolest dostojanstveno i istražimo emocionalne uzroke, ako je ne izlječimo, ona nas uči svojom pojavom i sastavni je dio osvještavanja.
Uvjerenja se šire poput epidemije kao što su materijalizam ili ateizam koji su surogati. Od njih čovječanstvo uzaludno iščekuje odgovore. Rezervne tvorevine suzbijaju postavljanje pravih pitanja i kidaju time kontuinitet historijske tradicije. Posljedica toga su zbunjenost i konfuzija. Materijalistički ateizam preko utopijskih ideja obrazuje racionalističku spomenutu religiju koja slobodu osobe predaje masi, a ona potpuno ukida individualnost. To je isto činila religija, nije širila svoje stavove. Stoga jedni i drugi doživljavaju svoj smrtonosni kraj. Nema spasa u jednodimenzionalnosti.
Nikola Žuvela
jyotish savjetnik i terapeut
 

Pročitaj  Jyotish i karmički odnosi



Autor: Nikola Žuvela, jyotish savjetnik i terapeut

Vir članka

O jyotishu objavljujem mnoge članke. Od 2002. godine sam instruktor yoge, te podučavam tehnike meditacije. Također, vikendom održavam slijedeće radionice: Deprogramiranje odnosa, radionice o odnosima i samopouzdanju kao i individualna i grupna savjetovanja za one koji imaju poteškoća u braku ili vezi. Završio sam doktorski studij, smjer filozofija na temu filozofije i nesvjesnog.
No Tab Selected
Oznake:
Ostavite vaš komentar
Komentar
Ime
Email